LIVRARE GRATUITA IN ROMANIA PENTRU TOATE COMENZIILE! COMANDATI ACUM!

Monedă:

Termeni si Conditii

1. Valabilitatea termenilor și condițiilor, contact

1.1. Valabilitatea termenilor și condițiilor

Pentru relațiile comerciale dintre KORK.PL sp. z o.o., Nowosolska 12, 60-171 Poznań, Polonia (denumită în continuare „Vânzătorul”) și clienți se aplică exclusiv următorii termeni și condiții (denumiți în continuare „TC”) în versiunea lor valabilă la momentul comenzii, pentru achizițiile efectuate în magazinul online din România https://www.pluta24.ro/. Termenii și condițiile clientului diferite nu vor fi acceptate, cu excepția cazului în care vânzătorul este de acord în mod expres în scris cu aceștia.

1.2. Contact:
Ne puteți contacta prin următoarele metode:
- KORK.PL sp. z o.o., Nowosolska 12, 60-171 Poznań, Polonia
- Prin serviciul nostru de asistență pentru clienți: +48 793 995 445 (costuri conform listei de prețuri a operatorului)
- Prin e-mail: biuro[at]kork.pl
- Prin formularul de contact de pe site-ul nostru.

 

2. Condiții generale de utilizare a magazinului online

2.1. Magazinul online este disponibil numai persoanelor care au cel puțin 18 ani.

2.2. Persoanele care nu au împlinit vârsta de 18 ani au nevoie de consimțământul reprezentanților legali pentru a utiliza magazinul online.

2.3. Clientul este considerat consumator în măsura în care scopul livrărilor și serviciilor comandate nu poate fi atribuit activității sale comerciale sau profesionale independente. Prin „antreprenor” se înțelege orice persoană fizică sau juridică sau asociație de persoane cu capacitate juridică care, la încheierea contractului, acționează în exercitarea activității sale comerciale sau profesionale independente.

*Vă rugăm să rețineți că, pentru a facilita citirea, nu menționăm toate genurile.

2.4. Când vă înregistrați la noi, ne furnizați datele dumneavoastră personale. Pentru a le prelucra, avem nevoie de consimțământul dumneavoastră, altfel nu veți putea utiliza magazinul online. Modul în care sunt prelucrate datele dumneavoastră este explicat aici: Politica de confidențialitate.

2.5. Pentru a ne asigura că datele dumneavoastră sunt înregistrate corect, vă vom trimite un e-mail după înregistrare în magazinul online, în care vă vom ruga să le verificați.

2.6. Livrarea bunurilor se face numai în cantități uzuale pentru gospodărie.

2.7. Magazinul online al vânzătorului servește exclusiv ca un catalog de vânzări. Prin afișarea produselor în magazinul online, vânzătorul invită clientul să depună oferte pentru încheierea unui contract de vânzare pentru produsele prezentate (denumite în continuare „Comenzi”).

2.8. Contractul se încheie exclusiv în limba română.

 

3. Prelucrarea datelor dumneavoastră personale

3.1. Consimțământul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor personale este voluntar. Totuși, vă informăm că lipsa consimțământului duce la imposibilitatea de a vă înregistra și de a utiliza magazinul online. Toate informațiile suplimentare despre protecția datelor le găsiți în Politica noastră de confidențialitate.

 

4. Comenzi

Comenzile se efectuează prin intermediul site-ului www.pluta24.ro:

4.1. Produsele din magazinul online sunt însoțite de informații precum dimensiuni, culoare, preț și materiale.

4.2. În timpul comenzii, selectați produsul în funcție de dimensiune, culoare, cantitate și, dacă este cazul, alte caracteristici.

 

5. Cum să cumpărați în magazinul online?

5.1. Puteți adăuga produsul selectat din gama oferită în coșul de cumpărături virtual printr-un clic pe butonul „Adaugă în coș” fără obligații.

5.2. Toate articolele care au fost adăugate în coșul de cumpărături pot fi vizualizate făcând clic pe butonul „Coș de cumpărături” vizibil în partea de sus a paginii de internet. Aici pot fi șterse articole sau modificat numărul acestora.

5.3. Dacă doriți să cumpărați articolele din coșul de cumpărături, trebuie să faceți clic pe butonul „La casă”.

5.4. Introduceți adresa de facturare și livrare.

5.5. Pentru a crea un cont, puteți face clic pe butonul „Salvați datele” și să vă setați parola.

5.6. Apoi, puteți alege metoda de plată dorită. Sunt disponibile următoarele metode de plată: PayPal, plata în avans (transfer bancar), Klarna și plata cu cardul de credit (Visa/MasterCard).

5.7. Prin clic pe butonul „Confirmă”, depuneți o ofertă fermă pentru a cumpăra articolele din coșul de cumpărături. Înainte de aceasta, trebuie să acceptați acești termeni și condiții bifând caseta corespunzătoare și să îi includeți în oferta dumneavoastră.

5.8. Ca și consumator, aveți dreptul de a vă retrage din contract, acest drept nu este afectat de procedura menționată mai sus.

5.9. Puteți renunța oricând în timpul procesului de comandă, până la efectuarea plății, la depunerea unei comenzi ferme. Este suficient să nu efectuați niciun alt pas și să părăsiți pagina de comandă. Acest lucru se poate face făcând clic pe butonul care vă va duce înapoi la pagina anterioară sau pe orice altă subpagină sau produs de pe site-ul www.pluta24.ro. O comandă nefinalizată nu va fi trimisă.

5.10. După primirea comenzii, vă vom trimite o confirmare de primire prin e-mail, în care va fi menționată comanda dumneavoastră. Aceasta nu înseamnă că un contract de vânzare a fost deja încheiat. Contractul de vânzare se încheie numai după trimiterea confirmării de expediere.

5.11. Vânzătorul vă poate contacta telefonic (dacă ați furnizat un număr de telefon) sau prin e-mail pentru a clarifica orice întrebări deschise cu privire la comandă și livrare. Utilizarea numărului de telefon și a adresei de e-mail este exclusiv pentru a procesa comanda și livrarea și nu va fi utilizată pentru scopuri publicitare, cu excepția cazului în care ați dat un consimțământ explicit în acest sens.

5.12. În calitate de consumator, vă puteți retrage declarația de intenție de a încheia un contract în orice moment.

 

6. Prețuri

6.1. Toate prețurile afișate în magazinul online sunt exprimate în euro, incluzând TVA-ul legal aplicabil. Orice costuri de transport suplimentare sunt afișate separat și depind de metoda de livrare și plată selectată. Înainte de a trimite comanda, prețul inclusiv TVA-ul aplicabil și orice costuri de transport suplimentare vor fi afișate din nou.

6.2. Prețul afișat la finalizarea unei comenzi este prețul final. Atât vânzătorul, cât și cumpărătorul sunt legați de acesta. Ulterior, prețul nu se va schimba, chiar dacă vânzătorul reduce sau mărește prețul produsului la o dată ulterioară.

6.3. În rest, vânzătorul își rezervă dreptul, în conformitate cu legile aplicabile, să ajusteze prețurile în magazinul online, să ofere produse noi, să ofere sau să încheie promoții.

 

7. Disponibilitatea produselor

Produsele oferite în magazinul online sunt, în principiu, disponibile. În cazuri excepționale rare, de exemplu, când un anumit produs este comandat de un număr mare de clienți, nu se poate exclude posibilitatea ca produsul să nu mai fie disponibil. Veți fi informat cât mai curând posibil despre indisponibilitatea produsului. Vă vom comunica noua dată de disponibilitate sau vă vom propune o alternativă. Un contract pentru produsele indisponibile nu va fi încheiat. Livrarea se face în limita stocului disponibil.

 

8. Modalități de livrare și timp de livrare

8.1. Livrarea produselor comandate se face doar în cadrul Uniunii Europene.

8.2. Timpul de livrare este, de obicei, de 3-8 zile lucrătoare. Expediem de luni până vineri, ceea ce înseamnă că sâmbăta nu este inclusă în timpul de livrare. Termenul de livrare începe a doua zi după trimiterea confirmării de expediere. Dacă un produs nu mai este disponibil sau nu poate fi expediat din alte motive, vă vom contacta.

 

9. Metode de plată

Sunt disponibile următoarele metode de plată: PayPal, plata în avans (transfer bancar), Klarna și plata cu cardul de credit (Visa/MasterCard). Dacă alegeți PayPal, veți fi redirecționat automat către pagina dumneavoastră PayPal. Pentru toate celelalte metode de plată, veți fi redirecționat automat către pagina furnizorului de servicii de plată OnPay sau Klarna. Dacă selectați o plată online (PayPal, card de credit, Klarna), vom începe expedierea după ce primim suma totală a facturii.

Klarna
Consimțământ conform art. 6 alin. 1 lit. a GDPR. Dacă ați ales opțiunea de plată „Cumpărare pe factură sau cumpărare în rate prin Klarna”, ați fost de acord ca datele necesare pentru verificarea identității și a creditului (nume, prenume, adresă, data nașterii, sex, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa IP) să fie transmise către Klarna. Klarna evaluează datele pe baza unor metode matematice-statistice și, în caz de interes justificat, efectuează schimburi de date cu alte companii și agenții de credit. Vă puteți retrage consimțământul pentru utilizarea datelor dumneavoastră personale de către Klarna în orice moment. Dacă doriți să vă exercitați acest drept, vă rugăm să contactați serviciul de asistență pentru clienți Klarna. Cu toate acestea, Klarna poate continua să prelucreze, să utilizeze și să transmită datele dumneavoastră personale, dacă acest lucru este necesar pentru gestionarea corespunzătoare a plăților prin serviciile Klarna.

 

10. Expediere și costuri

Livrarea în cadrul Uniunii Europene (excluzând insulele și zonele speciale) este gratuită, cu excepția cazului în care se specifică altfel.

 

11. Informații privind dreptul de retragere pentru consumatori

11.1. Dreptul de retragere

Aveți dreptul de a vă retrage din acest contract în termen de paisprezece zile, fără a oferi un motiv. Perioada de retragere expiră după paisprezece zile de la data la care dumneavoastră sau o terță parte desemnată de dumneavoastră, care nu este transportatorul, intrați în posesia fizică a bunurilor. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați despre decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract printr-o declarație clară (de exemplu, prin e-mail).


Prin poștă:
KORK.PL sp. z o.o.
Nowosolska 12
60-171 Poznań
Polonia
Telefon: +48 793 995 445 (costuri conform listei de prețuri a operatorului)
E-mail: biuro[at]kork.pl


Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

11.2. Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină livrare standard oferită de noi), fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați despre decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract. Rambursarea va fi efectuată utilizând aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel; în niciun caz nu vi se vor percepe taxe ca urmare a rambursării. Putem amâna rambursarea până la primirea bunurilor returnate.

Trebuie să returnați bunurile fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea din acest contract. Termenul este respectat dacă trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Costurile de returnare a bunurilor sunt suportate de dumneavoastră.

Bunurile trebuie returnate la adresa:
Magazyn KORK.PL sp. z o.o.
Szkolna 69
62-070 Gołuski
Polonia


Sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.

 

12. Garanție

Aveți dreptul la o garanție pentru defectele bunurilor achiziționate în conformitate cu dispozițiile legale. În special, puteți solicita repararea sau înlocuirea bunurilor. Cu toate acestea, avem dreptul să vă îndrumăm către o livrare nouă, dacă reparația ar implica costuri disproporționate. Cererile de garanție se prescriu în termen de 2 ani de la livrarea bunurilor.

 

13. Soluționarea litigiilor

Vă aducem la cunoștință existența platformei online de soluționare a litigiilor („platforma ODR”) a Comisiei Europene pentru soluționarea litigiilor în materie de consum care decurg din contractele încheiate online. Platforma ODR este disponibilă la: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nu suntem obligați să participăm la o procedură de soluționare a litigiilor de consum și nici nu intenționăm să participăm.

 

14. Rezerva dreptului de proprietate

Bunurile rămân în proprietatea vânzătorului până la plata integrală a prețului de cumpărare.

 

15. Drepturi de autor

Conținutul acestui site, inclusiv fotografii, filme și texte, este protejat prin drepturi de autor și alte drepturi. Utilizarea imaginilor, filmelor și textelor este permisă numai pentru uz personal; orice altă utilizare este interzisă fără acordul expres scris al vânzătorului.

 

16. Legea aplicabilă și jurisdicția

16.1. Toate contractele dintre vânzător și client sunt guvernate de legea Republicii Polonia, cu excepția Convenției Națiunilor Unite privind vânzarea internațională de mărfuri. Această alegere a legii se aplică numai în măsura în care nu privează consumatorul de protecția oferită de dispozițiile obligatorii ale legislației statului în care consumatorul își are reședința obișnuită la momentul comenzii.

16.2. În relațiile comerciale cu comercianții, instanța exclusiv competentă pentru toate litigiile care decurg din relațiile contractuale dintre vânzător și client este sediul vânzătorului (Poznań, Polonia). În cazul în care problema intră în competența unui tribunal districtual, tribunalul competent este Tribunalul Districtual Poznań Nowe Miasto i Wilda din Poznań.

 

17. Modificarea termenilor și condițiilor

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții în orice moment. Pentru client se aplică termenii și condițiile care erau valabile la momentul comenzii.

 

Versiunea valabilă de la: 14 august 2024

PLATI SECURIZATE
LIVRARE GRATUITA
CALITATE PREMIUM
GARANTIE DE SATISFACTIE